Catalogus aanmaken
Productvergelijking

Platinum Award voor het jaarverslag van Wilo 2016

25.09.2017

De jury van de “League of American Communication Professionals” (LACP) waardeert het jaarverslag van Wilo tot de top 20 van Duitse jaarverslagen.

Annual Report

Het internationaal gerenommeerde LACP bekroonde het jaarverslag van 2016 van Wilo. Door het behalen van 99 van de 100 beschikbare punten in de “Vision Awards”, behaalde het verslag de hoogst mogelijk de onderscheiding, de “Platinum Award”. De Dortmundse pompfabrikant ontving de prijs in de categorie “Equipment, Machines & Instruments”, waarin multinationals met een omzet tot 10 miljard Amerikaanse Dollar met elkaar wedijveren.

Focus op transparantie voor alle belanghebbenden

Naast de kwaliteit van de rapportage in de financiële sectie en de authenticiteit van het verslag, was de jury onder de indruk van het voorwoord dat werd aangeboden door de Raad van Bestuur. “Het algemene concept en de implementatie van het jaarverslag heeft als doel maximale transparantie voor alle interne en externe belanghebbenden”, legt CEO Oliver Hermes uit. “Deze vereiste onderstreept en belichaamt onze langdurige en vertrouwde relatie met onze klanten en partners”. De “Platinum Award” betekend dat het jaarverslag van Wilo tot de beste acht van de “Top 20 German Annual Reports” behoort. Tijdens de wereldwijde evaluatie moest Wilo strijden met bedrijven als Bertelsmann, Henkel, Coca-Cola, Hochtief, Wal-Mart, Boeing en Aeroflot.

Extra Gold Award voor de creatieve implementatie

Het jaarverslag van Wilo van 2016 is daarnaast ook gewaardeerd met de “Gold Award” in de categorie “Most Creative Report”.

Download hier bekroonde jaarverslag

Download hier het bekroonde jaarverslag van 2016 van WILO SE in het Engels of in het Duits.

Neem gerust contact met ons op

Afdeling Marketing

Jaarverslag WILO SE 2016